BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 23 November 2011

benci !!!

ha, aku atira .. sorry dah lama tak update , haaa!!! korang nak tahu tak story aku hari nie ??
ish , mesti nak kan .... how are you ? me ? oh, i'm fine ...
okay dah dah , stop .

korang nak tahu tak story aku hari nie, ? hari nie kan tepat 12.40, dekat depan
kampung ... moto ego merah yang selalu aku bawak tu mati tiba tiba . xD
eee, benci gila , terpakse tolak .

adik aku pulak bukan ye tolong tolak, dia boleh tinggal aku dekat kedai, dengan moto yang dah mati tu ...
perh,, geram tahu tak ? . takpe takpe, lain kali kalau moto ada problem aku tak nak bawak..

first time tahu tak kena tolak moto tu .
nasib baik bukan mati dekat parit bingan . kalau mati ye dekat parit bingan , memang aku tak balik ar tengah hari tu , and , moto tu pun aku tinggal je dekat situ ,..

masa tolak moto tu, ada orang tegur ...
( minyak habis ke ? ) lepas tu kan bukan ye tolong, dia tinggal je...
sabar je ... takpe takpe, atira kan buda yang penyabar and comel <3 ..
hahahah,, 

okay lha, i don't know what i want to say ...
so, sampai di sini , next week i'll update again ... kbai ,, love u .
hihi ... kalau suka sila like ye . ngee~